Service en Klachtafhandeling

Service en klachtafhandeling

Bij V.M.D. Living vinden we service belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Dan vind je op deze pagina meer informatie.

Vragen en klachten

Heb je een vraag? Neem even contact op met onze klantenservice, deze helpt je graag verder.

Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons weten via info@vmdliving.nl. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!

Is je aankoop uiterlijk beschadigd of op een andere manier onvolkomen? Stuur dan foto’s mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. V.M.D. Living reageert altijd binnen vier werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Geschillen

Nieuwe aankopen doen voor je woning is een belangrijke en vaak kostbare zaak. Dan mag je wel een goede service verwachten.

Het is erg onwaarschijnlijk, maar ontstaat er toch een probleem waar je met onze klantenservice niet uitkomt? Dan heb je het recht om de Geschillencommissie Wonen in te schakelen. V.M.D. Living kan zelf ook deze commissie benaderen, met jouw toestemming.

Een uitspraak van de Geschillencommissie Wonen is bindend voor zowel de klant als voor V.M.D. Living; beide partijen zijn verplicht zich aan de uitspraak te houden.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vmdliving.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.